HTML

Zöld Sarok

Friss topikok

  • vargajózsef: Nem a kormány hisztizik,hanem a szoc-lib, LMP,stb ellenzék!Kínjukban már nem tudnak mást tenni ... (2014.06.08. 13:41) Paksi atomhiszti

Üdvözletem!

Ezzel szoktam bajban lenni: mit is írjak magamról, mi az ami érdeklődésre tarthat számot, és mi az ami érdektelen. Azért megpróbálom.

Villamosmérnök vagyok, és már fiatal korom óta érdekel a műszaki dolgok működése. Legyen az egy egyszerű mechanikai áttétel, egy kényszerpálya, vagy egy komplex berendezés.
Egy vidéki kisvárosban élek családommal, így a természet vesz körül, és nem egy átláthatatlan betondzsungel. Jól tudom milyen az amikor az ember kilépve az ajtón beleszippant a friss reggeli levegőbe, viszont - mivel Budapesten szereztem a diplomámat - azt is tudom milyen ugyanez a forgalmas nagyvárosokban. A vidéki élet szépségei... :)
Magával a környezettudatossággal is kapcsolatba kerültem hamar, még főiskolás koromban megtetszettek a szélerőművek, bújtam is a netet, miként és milyet tudnék odahaza építeni. Végül egy speciálisan módosított Savoniusra esett a választásom, de aki gyereket nevel, az tudja, hogy mindig akad más helye a pénznek, szóval egyelőre ez még mindig csak terv maradt. Viszont szerencsére városunkban is bevezették a szelektív hulladékgyűjtést (kérdés, hogy vajon csak azért, mert a hulladéklerakónkat bezárták, és a szomszéd városba kell átvinni a szemetet), így azóta legalább a zöld- illetve műanyag hulladékokat külön tudjuk kezelni, üveghulladékunk kevés, alumínium dobozos dolgokat meg nem veszünk.

Régóta tervezem e blog elindítását - meg egy másikat is - és úgy éreztem, hogy a Paks körüli mizériát kommentálni megéri végre a fáradtságot, és nekikezdek. Ez is lesz az első bejegyzésem.

Kellemes böngészést kívánva:

Krasznai Csaba


komment

A bejegyzés trackback címe:

https://greencorner.blog.hu/api/trackback/id/tr155869553
süti beállítások módosítása